YOU'RE THE ONLY SUNSHINE IN MY LIFE.

Hade en underbar natt med min lilla babe. Jag tog dock en liten powernap och då passade hon på att låna min msn och facebook lite grann, de va ju lite mindre roligt. När vi klev upp idag så blev det megafrukost med en stor jävla kopp varm choklad, yoghurt och ugnsgräddade mackor med skinka och ost, mmm. Sen bar det av till stallet där jag var allmänt cp och lekte häst. Vi gjorde även lite nytta och mockade, fixade lite vatten till pållarna i hagen, vattna grisen och fixade med foder. Mallan var duktigt och sopade också medans jag gosade med katten. 

Sen bar det av hem då det blev brottningsmatch i snön innan vi gick in och bakade kladdkaka med spotify på högsta. Riktigt jävla mysig dag. Nu har hon precis skjutsat hem mig (hon är lika cool som jag och övningskör) så nu sitter jag och gör ingenting alls. Som vanligt när jag är hemma. Oskar kommer eventuellt hit. Då kanske det kan bli en rolig söndag också. Annars blir det nog att bara chilla framför datorn och kolla film.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0