EN EVIG VÄNTAN.

Precis kommit hem från stallet, ätit, duschat och krypit ner i sängen. Går många filmer på tv ikväll, American Pie: Naked Mile, Scary Movie eller Iron Man. Komedi, skräck eller action? Lär ändå somna snart, så spelar ingen roll. Övningskörde till stallet idag igen, inte för att skryta men det flyter på riktigt bra. Längtar verkligen tills jag blir 18 och tar körkort. Tänk att aldrig behöva vänta, missa eller passa bussar. Som idag till exempel, bussen från Eskilstuna mot Nyköping var riktigt seg pga. folket som skulle på och av med barnvagnar osv. Så när vi kommer till Sparreholm ser jag Flens-bussen åka mot Skebokvarn, utan mig. Då blir man inte så taggad av att kliva av bussen och veta att det är minst 1 timmes väntan på nästa buss, i kylan, med strumpbyxor och skinnjacka.

Som tur var underhåll min fina vän Wictoria mig. Underbar människa hon, fick mig ett par riktigt goda skratt men även lite serious talk. När jag väl kom hem till värmen så var det dags att byta om och köra till stallet. Där fick jag rida Patzy igen. Gillar henne starkt. Blev lite senare än vanligt dock för att vi slog ihop oss med gruppen efter oss pga. folkbrist men nu är jag ju iallafall hemma och ligger och myser under täcket. 

Men nu till det viktiga: vart är festen i helgen? Alla vill väl ösa för att fira att det är lov. Jag är öppen för alla förslag, så hör av er förfan. Men nu ska jag fortsätta hoppa mellan filmerna.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Joy

kanske hos mig!

2011-02-17 @ 21:39:01
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0