Stallarholmen.

Första dagen på lovet spenderades lång tid i sängen. Fick sedan ork till att gå ner att fixa lite lunch eftersom ingen ville ge mig frukost på sängen. Efter tog jag mig ut i kylan och släpade in nio kassa med ved. Tyckte jag var riktigt bra jobbat med tanke på att jag blev levande begravd på köpet. Men de tyckte tydligen inte pappa eftersom de första han började gnälla om var att jag inte hade tänt någon brasa när han kom hem. Tack för den. Så jag tog mig genom duschen, packade mitt pick och pack och drog mig mot Stallarholmen för första gången i mitt liv. Är nu parkerad hemma hos Oskar där jag kommer att spendera natten (och kolla på skräckfilm, aaah). 

Får se när jag återvänder till hemmaplanen imorgon, blir antagligen till att träffa Tobias. Om han inte ska träna dvs. Men jaja, bra start på lovet. Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0