SÅS ÄR SOM KÄRLEK

Idag ringde min klocka exakt 09.00 och väckte mig från min skönhetssömn. En stund efter det kom pappa in och fick mig att släpa mig upp ur sängen och få på mig lite kläder. Gick ner och käkad frukost och när energin hade fyllt mig gick jag ut och startade bilen innan pappa kom och slog sig ner bredvid på passagerarsätet. Så övningskörde jag till mellösabadet där jag lämnade över bilen till pappa och övergick till min kusins fyrhjuling.

Det är alltså där jag har spenderat min dag. På isen i Mellösa tillsammans med kusin och en hel del andra människor och några fyrhjulingar. Jag måste bara säga att jag är grym på hojen och jag ska köpa mig en egen efter sommaren. Ska ju sommarjobba så då får man ju ihop lite cash, mmm. Dock så blev det lite kallt med uggs eftersom dom drar åt sig så jävla mycket vatten. Det var en ren lycka när mamma kom och hämtade mig vid halv 4. Inte för att jag ville lämna isen, men det var skönt att komma in i en varm bil och ta av sig alla blöta kläder.

Just nu sitter jag och kollar på I rymden finns inga känslor tillsammans med mamma och pappa. Fast det är paus nu eftersom dom skulle ner och laga mat. Så då passar jag på att uppdatera lite. Jag är fett med trött. Och fett hungrig. Är även arg för att det inte går att fixa falskleg på ett enkelt sett. Pappa och jag googlade lite på det tidigare, men allt är ju utländskt. Fuck och dö. Jag som vill se Björn Rosenström på Amazon i maj. Får se till att hitta någon som är äldre men lik mig och låna leget, annars får jag smuggla in mig själv på något sett. Att livet ska vara så komplicerat som mindreårig.
LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde ju ha hälsat på mig ;) <3

2011-02-05 @ 19:25:11
Postat av: just a smalltown girl

de kanske jag skulle kunnat, om jag visste vem du är? haha

2011-02-05 @ 19:27:45
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men på Amazon brukar man ju få gå om man är minderågrig bara man går med en som är över 18 ;P

2011-02-06 @ 21:05:10
Postat av: just a smalltown girl

tveksamt. pappa har pratat med dom om det, för jag har tjatat om de ända sen jag fick reda på de. men det är omöjligt, och han har verkligen försökt med allt. ledsentjej.se :(

2011-02-09 @ 15:58:27
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0