S P O R T L O V

Obeskrivligt känsla att komma in i värmen igen. Slutade vid ett efter en totalt världelös lektion och begav mig till stan för att möta Oskar. Vi vandrade in på Expresso House och köpte något att fika och värma oss med. Eller, han betalade. Gulligt. Sedan satt vi där timme efter timme och pratade om allt och inget, riktigt trevligt. Begav oss mot stationen vid halv fyra där vi möttes av ett försenat tåg (de fatta man ju). Där mötte vi även Jennie. Vi bestämde oss för att ta bussen hem istället, så jag tackade och sa hejdå till Oskar innan vi forsatte mot busshållsplatsen.

Inga stora förseningar på bussen iallafall, så jag hann med bussen till Skebokvarn utan problem. Så nu är jag ensam i stora huset och typ halvsover. Måste ta in ved, men jag har verkligen ingen ork. Kan ta igen det imorgon när det är ljust ute. För övrigt så drar jag förmodligen på fest ikväll med Carro och annat trevligt folk. Känner att lovet startar riktigt bra. Men nu måste jag sova lite, samla ork sådär.

Jag just nu: telefon med papi

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0