PIPPI LÅNGSTRUMP

Den hemska dagen igår fick ett underbart slut, precis som jag förväntade mig. Tog bussen till Carro, min sockertopp som mötte mig vid skolan, så fick vi gå hela vägen i kylan hem till henne. Satan vad kallt det var. Men där satte vi på bastun och det var nog dagens bästa, helt fantastiskt skönt. Satt där och njöt med varsinn chokladmask, sexigt värre. Gick sedan och duschade och pratade lite med Björne i skype innan vi gick ner i myskläder och käkade äggmackor och kollade på Spårlöst (försökte även plugga men de gick ju som de gick). 

Efter det packade vi med oss grillchipsen till övervåningen, kröp ner i sängen och kollade på Farsan. Där somnade vi sen tillsammans, hur mysigt som helst. Inte kontsigt att man inte ville gå upp i morse. Gjorde inte saken bättre att termometern visade -13. Höll på att dö på vägen till bussen.

Vi satt sedan och käkade frukost på bussen till Malmköping och sov på bussen till Eskilstuna där våra vägar skildes åt. Då var det bara att trampa upp för alla trappor i G-huset och in till danssalen. Där skakades det rumpa vill jag lova, grymt kul. Sen var dagen ganska tråkig. Typ släpat mig själv överallt och inte sagt så mycket. Mått illa har jag gjort också, magsjukan som spökar? Släppte lite på bussresan hem iallafall då jag, Frida och Sandra muppade oss som vanligt. Underbara brudar kan jag lova.

Nu sitter jag hemma och kollar på Pippi Långstrump på de Sju Haven. Charmig tös. Är hur trött som helst, funderar på att sova lite. Finns inte mycket bättre att göra en dag som denna. Inget plugg heller, skapligt skönt. Och bara tre dagar kvar till lov. Livet är förjävla nice.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Jane

Åh pippi, så himla många minnen man har med dessa filmer haha :) mysig blogg du har förresten

2011-02-23 @ 16:44:05
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0