MY HERO.

Har nyss haft värsta dampanfallet pågrund av att buss- pch tågtiderna suger. Börjar somsagt 12.30 imorgon, och då måste jag åka klockan 9.00 hemifrån för att de inte går någon buss förens 11.15 efter det, och då kommer jag missa tåget som går 11.13. Det innebär att jag måste vänta på tåget i sådär två timmar. Man undrar ju vad dom som sätter tiderna tänker med. Men nu har Bella räddat mig. Åker med henne till Malmköping sådär vid 9.20, chillar life med henne och tar sedan 11-bussen till Eskilstuna. Det gjorde mig lite gladare.

Ligger annars och kollar på Wallander. Ska snart krypa ner i sängen och sova, låter riktigt skönt. Har inte riktigt fattat att lovet är slut, men jag antar att det går fort när man har roligt!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0