Massage, film och levande ljus.

Haft en underbar dag i stallet, trots kylan. Lärt mig massor av nya småsaker som har gjort stora framsteg i min ridning. Vi blev även filmade under första ridpasset för att verkligen se hur våran sits såg ut. Fick lite smått panik först, men det var riktigt intressant att se. Vi har alltså haft teori, ridit två dressyrpass, ätit mat samt annat gott och bara haft allmänt mysigt.

Nu är jag hemma, håller på att tankar ner Mean Girls 2 som jag ska chillkolla på ikväll. Har även masserat pappa och snart ska jag ställa mig i duschen för att få tillbaka min kroppsvärme. Blir att tända lite ljus och skapa värsta mysstämningen i min ensamhet. Är öppen för sällskap, så de är bara att höra av sig.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0