JOHN BLUND ÄR SVÅR-RAGGAD IKVÄLL

Onsdag. Halva veckan avklarad. Skönt!

Drog och käkade kebab med underbaraste Carro i skolan idag, tillsammans med Ida, Caisa och Malin (fett cool jag är som hänger med 2:orna). Har annars gjort ett idrottsprov, dramatiserat en dikt för hela klassen, blivit övergiven och känt mig väldigt ensam i mattehuset. Men annars var skoldagen helt okej och jag måste säga att Sandra är en underbart knasig vän.

Jag gör lika mycket på mattelektionerna som alltid, bra jobbat.

Efter plugget drog jag hem, chillade i rummet och drog sen till stallet. Fick rida lilla bitchen Patzy. Hon är söt. Vi körde lite dressyr och jobbade på avsaktningar och övergångar nu när underlaget är som sämst. Ge mig vår, sommar och värme tack. Fast idag tittade ju faktiskt solen fram, glad tjej. I slutet av lektionen då jag lät tanten gå lite som hon ville medans jag satt där med långa tyglar och utan stigbyglar så blev hon livrädd för Bengt som gick runt och sandade. Swooush sa det, så var hon på andra sidan ridbanan med en något chockad emma kvar på ryggen, haha.

En överdrivet svettig och nyrullad liten bitch, men jag gillar henne

Fick skjuts av Nettan till repet där jag satt och lyssnade på när pappas band fixade och mixade, Fick även hoppa in som körsångare igen, så jag har varit lite rockstjärna idag också. Tillslut bar det hem till Skebokvarn där jag tog mig en tallrik mat, käkade, hoppade in i duschen, borstade tänderna och kröp ner i sängen skittrött. Men gissa vad som hände då? Jag blev överdrivet pigg. Wonderful.

Imorgon ska vi ha manikyr på hantverken. Sen kommer pappa till skolan och ska få helkroppsmassage av någon i 3:an. Fett skönt. Och gissa vad som händer sen när han är klar och jag har slutat? Jag ska köra hem från Eskilstuna. Fett nervös. Aldrig kört bil förutom då när man var liten och satt i pappas knä och vred på ratten. Men det ska bli kul, jag tycker ju om bilar. Sen kommer Carro hem till mig, vi ska gå upp 200 kilo. Tagga.

Men nu måste jag försöka sova, kommer aldrig orka upp imorgon annars. Så jag avslutar detta inlägg med att gratta Björne som blir 18år idag. Stora killen. Jag vill också bli 18.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0