Full rulle, kanelebulle.

Usch vad jag är trött. Natten spenderades mestadels i telefonsamtal med Oskar. Stackarn fick inte sova för att jag ville ha sällskap. När han inte orkade längre satte jag mig vid datorn och hängde på facebook som var lika dött som dom i graven. När klockan var 5.00 gav jag upp och beslagtog Marcus säng där jag snabbt somnade. Och vaknade 8.30? Helt sjukt. Då låg jag och försökte somna om men det gick ju såklart inte.

Tog 12.55-bussen hem till huset och här har det slitits vill jag lova. Har plockat i ordning med alla (och det var inte lite) kläder i rummet, lagt in i garderoben och flyttat ut lite saker. Nu ser det hyfsat ut och jag har precis bytt om till stallkläder. Pappa skjutsar mig snart till stallet och sen ikväll så bär det av hem till Madeleine igen. Vi saknar varann så mycket, mmm. Får se vad vi hittar på för mysigt under kvällen. Imorgon drar vi iallafall till Eskilstuna!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0