En helt vanlig tisdag.

Drog från Oskar vid tre idag. Tog Malmköpingsbussen från Stängnäs och återvände till den bekanta hemmatrakten. Vid Dunker fick jag även sällskap av fina Emma, trevligt. Fick sedan sitta i Malmköping ett tag för att invänta min buss till Flen. När den väl kom så ringde jag och pratade lite med Carro och Wictoria om kvällens planer osv. Visade sig att Stinky skulle ha fest i Malmköping. Blev lite taggad, men sen kom jag på att jag inte hade någon dricka och inte visste hur jag skulle komma hem eller vem jag skulle gå med osv. Så jag åkte till Flen, och eftersom bussen till Skebokvarn inte gick på ett bra tag släpade jag mig genom hela staden i kylan hem till Malin.

Här blev jag kvar. Lämnade ett meddelande till huset där hemma, men det verkar som att dom inte riktigt bryr sig om vad jag har för mig på dagarna och nätterna. Skönt faktiskt. Så vi drog med sju-bussen till Katrineholm, ett av våra dagliga tidsfördriv. Där träffade vi Freddy och hängde på 7-eleven. Fett coola. Köpte även med oss chips, ostbågar och dipp innan vi tog 9-bussen hem till Flen igen. 

Här har det varit helt galet sen dess. Musiken är på för fullt, skålarna är fyllda och vi är bara allmänt störda. Bjöd även in Oskar via samtal så han fick vara med på ett hörn. Han tyckte nog mest att vi var jobbiga. Men iallafall. Vi är inte riktigt som alla andra, och vem fan vill vara det?

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0