Det är som att ta den finaste man kan ha och kasta i skiten. Spotta och stampa.

Riktigt mysig natt inatt. Finns ingen bättre än Mallan att spendera natten bredvid. Dock vaknade vi båda två av att brandalarmet var igång, efter att vi båda hade drömt om samma ljud i ca. 20 minuter. Blev att studsa upp ur sängen vid 7.00 och fixa sig för att efter det åka till Malmköping där pappa Holm skulle checka gaddarna. Jag roade mig på många sett under tiden. När han var klar drog vi iväg till Eskilstuna för att bränna pengar. Fast först stannade vi till hos polisen där M skulle ta nytt passkort osv. Jag roade mig ännu en gång på mitt egna lilla vis. Sen var klockan 10.00 och det var dags att bränna pengar (dom få jag hade).

Vid halv fyra begav vi oss tillbaka till polisen för att invänta hemresan (hennes pappa jobbar där, fett coolt). Hade lyckats få med mig det ena och det andra i påsarna som jag kämpade med att bära. Visade sig att jag spenderat över 1000kronor när jag kom hem. Det tyckte pappa var ganska bra jobbat med tanke på att jag inte hade så mycket pengar. Tydligen så hade jag det. Skulle gärna fota och visa vad som flyttat in i min garderob, men har fortfarande ingen kamera och mobilen/camen suger ju hästkuk. 

Annars så har jag och pappa precis gjort färdigt det mesta på min helväggshylla. Bara finputsningen kvar nu, sen ska jag börja packa upp grejor så kanske de kan se ut som ett rum snart. Då ska jag även visa hur det ser ut i alla hörn och kanter, för det kom jag på att jag inte har gjort ännu (snabb tjej).

Jag känner mig hemsk ikväll. Så fruktansvärt hemsk.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHAH så jävla underbar tjej du e <3

2011-02-25 @ 17:07:03
Postat av: just a smalltown girl

ja men varför vara som alla andra? :) <3

2011-02-26 @ 14:09:38
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0