TREDJE ADVENT.


Kvällen och natten spenderades med dom här snygga brudarna och en hel del andra människor, saknade samt idioter, under taket på Folkets hus. Har precis kommit hem, tagit en dusch, borstat tänderna och dragit på mig en chillig outfit. It's feels awesome!

Sitter bara och längtar efter min saknade älskling som jag inte träffat på hela veckan! Hoppas han kommer och spenderar dagen och natten med mig, med ett glas julmust och nybakta lussebullar och pepparkakor såhär på tredje advent. Kan ni fatta det, två veckor kvar till jul?

Nu ska jag försöka skriva om min psykologiuppsats som jag rev sönder förra veckan. Om jag minns rätt måste jag redovisa den imorgon. Great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0