Nu tar vi en paus på tjugo dagar.

Sitter just nu i aulan med Sandra, Ida och Josefine. Sista dagen (snarare timmen) i skolan idag vilket innebär att vi har gått halva gymnasietiden. Det har gått snabbt, det kan man inte neka. Och det är jag glad för, 2:an har övertagit nästan hela mitt liv så vill bara att den ska vara över. 

Förövrigt så sov jag hos älskling inatt, lika mysigt som alltid förutom att vi avslutade kvällen med The Human Centipede 2. Usch vad hemsk den va, värre än ettan. Då är det tur att man kan ägna tankarna åt annat, t.ex. julafton som är om TVÅ DAGAR. Känner hur barnet växer inom mig! Har varit på jakt efter dom dolda julklapparna i snart en vecka, utan resultat. Inte ens pappa fick veta var mamma gömt dom, bara för att jag ett år öppnade många av mina julklappar innan julafton och sedan slog in dom igem. Men kom igen, det var mer än fem år sen!

Nu ska vi kolla på julavslutningsshowen, hoppas den sprider mycket julkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0