Mätt och belåten.

Puh! Nyss hemkommen ifrån årets första julbord (om man inte räknar med skolans försök) ute på Hedenlunda. Riktigt gott och otroligt trevligt sällskap. Blev sittandes i 3,5 timme innan gäspningarna och oroliga samtal från barn som beklagade ensamheten kom. Trots att vi befann oss mitt ute i skogen, på hala och mörka vägar satte jag mig bakom ratten och körde hela vägen hem utan att nosa i några diken!

Nu ska jag stolt krypa ner i sängen och invänta en händelserik morgondag! Min bror och hans flickvän kommer hit och parkerar för några dagar, ett nytt (näst sista!) avsnitt av julkalendern väntar och framåt kvällen drar jag mig mot Stallarholmen för att mysa galet med världens finaste 



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0