Lets us drop it all.

Precis kommit hem från stallet. Varit ett lungt pass eftersom snön faktiskt beslutade sig för att dyka upp tillslut och inga hästar hade fått broddar ännu. Dock så blev det barbacka så man jobbar otroligt mycket ändå, speciellt med dom övningar som vi gjorde. Välkomnar träningsvärken med öppna armar!

Ska strax dra mig mot duchen innan jag dyker ner i sängen. Känns konstiigt att man ska till skolan imorgon, med tanke på att jag varit hemma i två dagar nu. Åker dock hem till älsklingen min efteråt (as usually) så man ska ju inte klaga.

Och nu är jag så trött på detta, du verkar inte ens bry dig längre så varför ska jag?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Finns alltid för dig Emma <3

2011-12-07 @ 22:30:19
URL: http://jeenniecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0