I really do.

Om exakt en vecka har jag jullov. Den ända tanken som får mig att le just nu. Lucia är avklarat för iår men jag har fortfarande ingen julkänsla. Kanske är snön jag saknar trots allt? Nyss skrivit om min psykologiuppsats som strax är redo att skickas in, hoppas starkt på att jag får ett VG nu! På tal om VG, det var precis vad jag fick på naturkunskapsprovet om ekologi som vi fick tillbaka idag. Shockad men stolt!

Annars så är (nästan) alla julklappar färdiga och ligger på hög under min gran. Bara farmor kvar. Ja, och Oskar också. Vad köper man till en pojkvän som inte vill ha något? Får ligga i nu dom sista dagarna innan lovet så man kanske kan fynda något fint. Så lätt slipper han inte undan. 

Nu är jag sjukt trött, precis som vanligt. Förhoppningsvis orkar jag ta mig till skolan imorgon. Går ju bara till klockan 11 trots allt, sen blir bär det av med mitt fina saknade hjärta på nya äventyr. Bowlingkväll med hans arbetskamrater samt respektive står på schemat. Kan bli spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0