Ett litet (efterlängtat) inlägg.

Oj vad konstigt det känns att vara inne på blogg.se igen, hehe. Kände bara för att visa att jag faktiskt lever och inte riktigt lagt ner denna blogg forever. Igår hade vi lite främmande under andra advent och drack glögg i mängder, och jag fick väldigt mycket credit för att jag lagt upp lite på senaste tiden och var tvungen att komma igång nu igen. När man dessutom får samtal mitt i natten angående att jag har lösenskyddat bloggen, och att de måste bort, så blir man ju lite rörd.

Så jag tänkte att jag skulle försöka komma igång till nästa år, lite uppvärming nu dom sista veckorna. Sitter just nu i skolan och har svenskalektion. Har övertalat läraren att kolla på en julfilm, Ensam hemma, nu innan jullovet. Skönt, då blir de iallafall en lektion utan ansträngning. Sen blir det även film efter lovet, hur nice? Love it. Annars så ska jag spendera min dag på att skriva mitt credo (dvs vad jag tycker) inom psykologin och redovisa samt lämna in på onsdag. KÄMPA

Nu ska jag slå Sandra. Hon är dum.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0