Ready for the night

Puh, nu sitter jag återigen med rumpan parkerad i sängen (har jag nämna att jag ställt in en dubbelsäng i mitt rum, 160cm?!) och pustar ut. Magen är lagom överfull med god thaimat som jag lyckligt svalde tillsammans med Wictoria och Joy. Efter maten gick vi, precis som förra året, till bokhandeln och gjorde några småköp. Jag fick med mig ett kollegeblock med massa flikar och färgglada pennor som jag ska ha till skolstarten. Sedan satt vi på en bänk vid våran gamla skola och snackade om allt och inget i säkert två timmar innan vi tillslut började röra oss mot station där våra vägar delades. Men innan de stannade vi vid en stor glasruta som man alltid speglade sig i när man gick förbi och tog ett gruppfoto. Precis som förra året, så de har nu blivit våran årstradition!

För övrigt så är pappa glad för att han har fixat internet till tv-rummet så att han kan kolla blocket på 52" medans jag får hålla mig till en 32" eller vad det nu är. Men de är inte fy skam och jag klagar verkligen inte! Det ända jag klagar på är att jag ska spendera ännu en natt utan pojken min. Och snart är sommarlovet slut!


Love to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0