Nattbloggning.

Sitter just nu i sängen och pratar med Joy över msn. En ganska vanlig natt helt enkelt, de ända som är annorlunda är att hon inte har gått till sängs och somnat än! Men de är bara bra för min del, då har jag socialt och roligt sällskap.

Tidigare under dagen har jag gjort absolut ingenting. Legat i sängen och kollat klart första säsongen av Gossip Girl så nu är andra på gång. Har även hunnit med en Barbiefilm och plockat lite i rummet. Bortsett från de så har jag mest legat som ett kors över hela sängen, stirrandes i taket, och längtat ännu mer efter min Oskar. Framåt kvällen blev jag nästan galen så jag var tvungen att ta en rundtur i huset och kolla lite extra på dom hörn man aldrig lägger intresse på annars. Under en kort stund fick jag tanken att ställa mig och baka. Men när Joy inte kunde bli kidnappad hem till mig hamnade jag återigen vid datorn och spelade med henne över nätet på King.com. Visade sig bli helt knasigt roligt (som alltid när de gäller henne och mig) och jag låg i sängen med tårar i ögonen och en mage som skrek av smärta.

Nu har allt lugnat sig lite och vi har våra vanliga konversationer om livet och alla dess upp- och nedgångar. Snart dags att runda av, krypa till kojs och låta John Blund hälsa på. Imorgon bär det av till Stockholm, men tar tåget hem redan på kvällen. Då får jag äntligen träffa gullisen

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0