Let it rain over me

Spenderade natten mellan två av mina saknade favoriter, vilket gjorde att jag sov som en gud. Pratade om sånt som skulle behövt sagts för längesen men som aldrig funnits tid till och kollade på Barbie (we know you love it). Strax efter tolv lämnade dom mig och jag fick avnjuta en pannkakslunch med mamsen och papsen. Ingen av dom känner sig direkt hundra, så jag njuter verkligen av att vara tillbaka hemma. Eller?

Tar mig ut och arbetar lite i trädgården för att inte låta tankar, sömn och baciller ta över hela dagen. Skulle ju vara hemskt att bli sjuk nu sista veckan av sommarlovet. Förresten så har mitt schema blivit ändrat, jag slutar 18.45 två dagar. I LOVE IT

Love

Kommentarer
Postat av: Beccis

Guud, jag lider med dig sötis :( <3

2011-08-15 @ 19:07:26
Postat av: just a smalltown girl

tack finis, men gör inte de. de är ändrat igen!

2011-08-15 @ 23:58:21
URL: http://http:/damnreality.blogg.se/
Postat av: Beccis

hahah :) skönt för dig! <3

2011-08-16 @ 00:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0