JOBBA, SLAPPA, UMGÅS

De va otroligt jobbigt att lämna sängen i morse och se Oskar åka ifrån mig efter bara några få timmar tillsammans, men som tur är så är han påväg tillbaka just nu faktiskt. Har för övrigt äntligen jobbat klart efter att ha stått och kämpat i regn och blåst sedan klockan nio! Stått i kassan och tagit betalt för över 1000 besökare, inte illa i en liten stad som Spareholm. 

Senare drar antagligen jag och O in till Flen och träffa några fina och saknade vänner över en pizza. Men innan dess ska jag bara njuta av min säng, andra säsongen av Gossip Girl och lugnet innan resten av familjen kommer hem från Stockholm! Annars känns de jäkla skönt att jobbet för den här sommaren är avklarat, nu är de bara att invänta lönen som jag har bestämt mig att SHOPPA GALET för.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0