I drömmen.

Uppe med tuppen! Eller nåt. Spenderade min gårkväll med att skratta åt dom konstigaste bilhistorier jag hört tillsammans med några pojkar från byn och Flen tills jag höll på att frysa ihjäl (hösten närmar sig). Pratade en stund med Frida innan jag la mobilerna åt sidan, satte igång en film och inväntade John Blund som för omväxlingens skull inte tog en omväg.

Idag står de TRÄFFA BRUDARNA i almanackan, bara de säger mig att dagen kommer bli bättre än någonsin. Besöka skolan för att hämta ut tåg- och busskort ska vi göra också. Om mindre än 2 veckor drar vi igång igen. Har jag nämnt att jag slutar 18.45 på onsdagar? Good to be back.

Nu ska jag ta mig en tur genom duschen, höja volymen och känna humöret stiga sakta men säkert. Morgonen är nästan värre än allt. Så många tankar som spenderas på personer gör att dom även dyker upp i drömmen. När man sedan vaknar och inser att resten av sängen ligger tom, gång på gång, anländer en smärta som inte ens går att förklara.


Love

Kommentarer
Postat av: Linda

Emmma!! då kan du ju inte rida på onsdagar längre:'((((

2011-08-09 @ 13:17:01
Postat av: just a smalltown girl

jag vet, de suger ju apa!

2011-08-09 @ 13:29:38
URL: http://http:/damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0