BLOGGTORKA?

Som ni märker så blir det inte mycket sagt i den här bloggen till och från med jämna mellanrum. Anledningar:
1. Spenderar mycket tid med min pojkvän och har då ingen större lust att slösa tid på inlägg.
2. Skolan närmar sig sitt slut så dom passar på att mata med så mycket dom kan hitta.
3. Internet funkar fortfarande inte på mitt rum. (It's drivin' me crazy)
4. Jag har helt enkelt inget intressant att skriva om, så det får dyka upp ett inlägg när det väl händer nåt!

Men jag har iallafall haft en underbar helhelg i Stallarholmen, även fast dom där borta tycker det är roligt att håna mig. Tro det eller ej, men jag och Oskar är faktiskt väldigt duktiga när vi är tillsammans. Hjälper till att laga mat, städa, diska, plocka undan efter maten osv. I lördags bytte vi till och med ut vinterdäcken till sommardäck på Ingegärds bil samt tvättade den och Volvon! Jag kände mig riktigt snygg då i riktiga arbetskläder. Sen belönades vi med en riktigt god middag som vi varit med och lagat och en efterrätt som bestod av glass och årets första jordgubbar. Det är riktigt mysigt att vara där borta kan jag lova, nästan så man borde flytta in på heltid.

Men idag är det måndag och en ny vecka med nya möjligheter. På hantverken idag så vaxade vi ben, första gången i livet för min del. Det var inte skönt någonstans och resultatet blev inte det bästa heller, även fast jag hade sparat ut hår hela veckan så att stråna skulle vara långa. Kan iallafall säga att det gjorde ont, blev fula röda prickar över benen och svider långt efteråt. Men ni vet vad man brukar säga? Vill man vara fin..

Efter skolan drog jag tillsammans med Frida och Erika hem till Jeanette och chillade galet. Jag och Jeanette fixade lite med våran lokalfest som vi ska ha på påsklovet tillsammans med Mollie. Skapligt taggad! Kom hem ungefär vid halv sex och kände att jag behövde ta tag i bloggen lite, annars kan jag ju lika gärna lägga ner hela skiten. Och hur skulle de se ut liksom? Nu kom mamma hem iallafall så jag hoppas att man ska få lite mat i magen under en snar framtid. Annars så ska jag vänta på att pojken min ska slå en signal, saknar honom så.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0