Tre flickor, ett Småland.

Bättre sent än aldrig, några underbara bilder från Småland:




















Härligt va? Kunde inte haft ett bättre lov eller bättre brudar. Längtar redan till sommaren då vi defenitivt åker tillbaka. För övrigt så kom vi hem sådär vid 23.00 på torsdagskvällen efter att vi plockat upp min kusin hos farmor. Gjorde inte mycket mer än prata om livet och sova. Sen blev det fredag, festdags! Min, Mollies och Jeanettes födelsedagsfest i Skebokvarnsgården. Blev en riktigt lyckad kväll med mycket folk. Några minuspoäng fanns såklart, men det är ju så det ska vara. Jag fick smaka på min första riktiga knytnävsslag. Inget jag vill göra om för satan vad ont det gjorde. Framåt 02.00 gick jag och ett gäng hem till mig efter att jag blivit förhörd av polisen-grisen och grejor. Ja, här händer allt på en gång. Proppade mitt rum fullt med människor och jag lät sömnen ta över sådär 05.00.

Idag var det bara att ta sig upp tidigt för att städa. Klockan 10 var vi nere i lokalen, klockan 12 skulle allt vara klart och klockan två var det helt färdigt. I princip. Ska ner imorgon och göra det allra sista eftersom jag inte hade nykeln till ett speciellt rum. Annars så kom Madeleine en stund till mig idag. Vi tog en promenad till Skebobadet för att prata om livets svåra svängar och känna på vattnet. Blev lite sugen på att ta ett dopp, men jag sparar det till valborg som vanligt.

Nu ska jag vara lite social med mamma och Sofia innan sömnen ska få ta över. Imorgon väntar en tidig uppgång, eventuellt träffa Joy och sen grillparty med det gamla hederliga skebogänget. Kan inte säga annat än att jag älskar det. Ett helt underbart lov. Ska kämpa dom sista sju veckorna i skolan innan sommarlovet!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0