STOCKHOLMS DERBY.

Första dagen med praktik idag. Pappa skjutsade in mig till 9.00 och då fick jag börja med att vika handdukar samt hänga tvätt (skit-görat). Sen fick jag kolla på två behandlingar, en frans- och brynsfärgning och en benvaxning. Fick sluta vid 11.00 (skönt somfan) och då gick jag till min gamla skola för att besöka saknade vänner. Träffade Mallan tills hennes lektion började, då gick jag till Venezia och träffade Cicci, Hugo, Johan och Lisen. Riktigt mysigt. Hängde med på deras lektioner efter att jag hade käkat med Mallan. Vid tre gick jag och C till station och tog varsinn buss hem. 

När jag kom hem så pausade jag i min brors säng och käkade bananasplit. Galet underbart, typ orgasmgott. Sen har jag mest latat mig, kollade vidare på Himlen är oskldigt blå men har fortfarande inte sett hela slutet. Pratat lite med pojken min som befinner sig på Råsunda och kollar derbyt mellan AIK och Djurgården. Själv sitter jag och lyssnar på radion med kepsen på. Saknar min tröja lite dock som jag glömde hemma hos Oskar. Damn.

Snart ska jag dra mig till sängen, kanske kan orka med att kolla dom sista minuterna på filmen innan sömnen tar över. Sen ska jag hoppas att Oskar ringer snart igen så jag får vara med på ett hörn i stämningen där borta. Imorgon är det lång jobbdag, 9.00-16.00!


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0