SOMEWHERE OVER THE RAINBOW.

Livat liv = ingen uppdatering, men det har vi väl rätt ut tidigare? Fint.

Har fyllt hela sjutton år och träffat många saknade släktingar. Firade det genom att dra med Carro och Johanna till Småland, det bästa jag någonsin gjort. Det är alltså där jag befinner mig atm. En lägenhet i Oskarshamn med underbara flickor. Har precis käkat en underbart god hemlagad middag bestående av hasselbackspotatis, fläskfilé, bearnaisesås och sallad. Dukiga va? Har även tagit typ tusen fina, galna och muppiga bilder som jag lägger upp någon gång i framtiden eftersom vi inte kan lägga in dom på datorn fören vi kommer hem igen, dvs på torsdag.

Imorgon kommer Carros bror hem så det ska tatueras och bara chilla life. Kanske blir någon bowlingrunda eller bara en kväll hemma med trevligt folk. Jag längtar iallafall inte hem, skulle kunna stanna och leva såhär föralltid. Kanske flyttar ner hit istället för Stockholm som jag alltid tjatat om? Det är så underbart vackert och mysigt här, ni som inte vet kommer förstå när ni ser bilderna. Men nu ska jag dra ur Carro ur duschen, det är faktiskt min tur!

Lite bilder från min födelsedag, tagna från min kusin Julia:

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0