Slutet har just börjat mellan dig och mig.

Jag måste toppa listan på mest ouppdaterade bloggar. Är det för att livet är totalt upp- och nervänt eller är jag bara inne i en av mina vanliga svackor? Dock så är humöret betydligt bättre idag än igår och tidigare dagar, så både jag och graderna på termometern går uppåt.

För övrig så fyller just nu Håkan Hellström ut på högsta i högtalarna och rakt in i mitt hjärta. Har setat här sedan jag kom hem efter skolan förutom en liten bensträckare ut på den soliga altanen med finaste Malin i andra änden av luren. Jag skulle behöva plugga och börja gå till skolan när jag ska, men det är något som min hjärna och min kropp inte riktigt kopplar. Imorgon är det iallafall fredag och medans andra fått långhelg ska jag ta mig till skolan och genom varje lektion för att ladda inför valborg. Men först ska jag lyfta arslet från datorn och hjälpa min galna bror med maten innan jag får en kökskniv i kroppen.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0