GÄSTINLÄGG

tjenare sverige!
sitter här med emmas händers placerade på mina axlar för en härlig massage som min pingla bjuder på så här när timmarna närmar sig tidigmorgon eller sen natt de beror ju på vad man själv tycker passar bäst. lyssnar på hur tatuerings maskinen går för fulla muggar in i från storebrors studio. där johanna fyller i sin gamla tatuering som inte va så jätte bra gjord men nu ska de bli fint. riktigt glad över att de här fina brudarna följde med mig hit ner till småland. haft en grym vecka hittils och den kommer att sluta minst lika bra helt klart. vi har massor utav fina bilder som kommer att läggas in på facebook, emma lär slänga in en och annan här med så ni får se hur bra vi haft det tillsammans. vi har precis smällt i oss kräm & smörgås, och till kvälls måltiden blev det deeptalk om kärlek förhållande och sånt viktigt som ingår i livets vardag liksom. imorgon är det min tur att slängas upp på tatuerings bänken. lite små nervös över hur ont det ska göra men de går nog bra. plus att det är emma som gjort skisserna till mina tatueringar som ska märka min kropp för all framtid. börjar känna mig rätt trött så snart blir det en sov stund tills solen går upp och timmarna på dygnet passar bra för att stiga upp från sängen. emmas massage plågar mig men samtidgt jävligt skönt att hon pillar bort ömma punkter som sitter där och stör mig. imorgon är det fullfart hela dagen ungefär. underbart! skulle kunna stanna här ett tag till om bara lovet kunde vara lite längre.. men nepp! skolan kallar på måndag men först tar vi oss igenom en helg. på fredags firas prinsessan.
puss på min gryma brud! och allt annat som bara är bäst just nu.

vi bjuder på en bild som visar oss lyckliga tjejer så här sent på dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0