I'm sick of trying.

Så jävla glad just nu. Imorgon är det fredag vilket betyder att ännu en vecka har gått, och det är en mindre kvar till lovet som jag typ längtar efter mest av allt. Min übersaknade kusin ringde nyss och jag har en dubbel-date imorgon. I våran underbara huvudstad också. Jag kan inte sluta le. Helt plötsligt försvann bara allt, som i en nysning [bara för att jag nyss nös]. Så efter skolan imorgon, som består av sovmorgon och 2 lektioner, så drar jag till Stockholm och träffar Cornelia och Jessica. Åh, mina babes. Vill inte ens tänka på hur längesen det var sen sist. Sen när Sofia har jobbat klart hämtar hon upp mig så vi kan dra till Buttericks och checka utklädsel till maskeraden på lördag. Har känslan av att det kommer att bli en riktigt bra helg. Riktigt jävla fucking bra.

Men nu ska jag fortsätta längta efter min popcornskål, morgondagen och njuta av Ocean's Eleven med Brad Pitt. Helt okej torsdag, helt okej.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: cornelia.

åh bar tjejer där. saknar!

2010-10-13 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0