All I need is a sign from you, that you think of me. If you don't, please just say so.

Gäsp. Har haft en trevlig kväll med mamma, bror och Sofia. Spelat yatzy, tömt en och en annan flaska samt skrattat hela kvällen ända inpå natten. Ganska sliten efter skolan. Fick dock veta mitt provresultat i matten, och jag har för första gången i mitt liv fått väl godkänt i de äckliga ämnet. Det gjorde mig glad resten av dagen, även fast de var sista lektionen. Gick på stan med Frida, Sandra och Sabina efteråt, men eftersom jag som vanligt inte hade några pengar så fick jag fönster- och önskeshoppa.

Tog bussen till Malmköping där jag gick och hälsade på Bella i skoaffären. Där testade jag även ett par uggs för första gången i mitt liv - och jag blev förälskad. Hur sköna som helst. Så jag ringde pappa och sa att han fick komma och hämta mig och köpa ett par skor jag ville ha för att jag inte hade några pengar. Vet ni vad han svarade? Endast om du betalar tillbaka när du får pengar. Snällt pappa, tycker om dig också. Så ja, I made a deal. Medans jag stod och pratade med Bella och väntade på att han skulle anlända såg jag Pernilla smyga förbi utanför så jag tog mig ut utan jacka (i snövädret, ja i oktober) och hälsade på tösen. Mötte även Emma och Melinda så stod och pratade med dom tills jag inte längre hade någon känsel i armar eller ben.

Pappa hade visst redan kommit, så han stod inne i affären och väntade på mig. Vi sa hejdå till Bella och drog oss hemåt. När pappa frågade hur det hade varit i skolan berättade jag om provet. Han blev jätteglad och sa att han då kunde ge mig skorna. Aw 

Efter att jag kom hem har jag mest spelat gitarr, umgåst med pappa som åkte till Tyskland idag över helgen, käkat god middag, umgåts lite mer med familjen, kollat Idol osv. Men nu känner jag att den här fredagen gjort sitt och imorgon är en ny dag där jag behöver nya krafter. Blir att åka till Eskilstuna, hem till Emma K tillsammans med förhoppningsvis hela klassen och ösa. Antingen blir det grymt, eller totalt fail. Kameran är med!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0