You make me smile

Hemma igen! Har haft det riktigt trevligt i huvudstaden tillsammans med kusin och Jessica. Igårkväll satte vi på Hits for kids 12 på högsta volym och öste, haha. Jag älskar er brudar, så underbara. Blev upp tidigt i morse, och jag kände mig jävligt rostlig i halsen. Försökte styra upp det med en kopp varm choklad till frukost, men det funka inte så bra som jag velat. Istället bet jag ihop och fixade håret till fotograferingen.

Halv 2 drog jag och pappa in mot centrum och körde fel ett antal gånger innan vi tillslut hittade Model house. Kom lite försent, men det gjorde inget alls. Gick in i väntrummet och fyllde i ett formulär samt kollade lite på Dansfeber-finalen på tv. Där satt jag en stund och väntade tills jag fick gå in i ett makeup rum och sminkas. Det är så härligt att bli sminkad av någon annan, bara behöva slappna av och känna penslarna glida fram.

Efter det fick jag sitta ett tag i väntrummet igen innan jag fick komma in i fotograferingsrummet. Det var faktiskt väldigt roligt och nytt att ha någon som fotograferar en och så, men det är inte min grej att posa framför kameran. Håller mig helst bakom. Men en kul grej va det och nu har jag ju iallafall testat på.

När allt var klart satt jag och väntade på att pappa skulle komma tillbaka från Arlanda, och då kände jag att min hals blivit 10 gånger värre. Började även få ont i huvudet och täppt i näsan. När pappa tillslut kom så sjönk jag ihop i bilen som en potatissäck. Tror jag hade fått feber så jag lutade mig tillbaka och blundade. Tillslut anlände vi till Skebokvarn och jag typ föll ihop i sängen. Men maten var klar då, så jag pallrade mig upp igen och petade ner lite kycklingwok och ris. De var faktiskt gott, fast jag knappt kunde svälja. Avslutade med en alvedon så nu är jag lite piggare. Ligger och kollar på film och försöker ladda upp bilderna från festen i fredags på facebook, men de går så jävla segt. 

Men jag är somsagt sjuk nu, så de blir ingen skola imorgon. Känns inte bra att jag missar 2 måndagar i rad, det är då vi får reda på allt och jag hamnar efter. Men det är lika bra att vara hemma så man inte smittar alla andra osv. Jag får väl ta igen allt någon gång i framtiden.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: wictoria

FINA BILDER ÄLSKLING!

2010-10-18 @ 19:51:01
URL: http://mxwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Gah!! FIN,finare FINAST:D miss u:(<3

2010-10-18 @ 20:07:36
URL: http://daymix.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sööt <33

2010-10-20 @ 19:47:11
Postat av: just a smalltown girl

Åh små sötisar, vad söta ni är! thihi

2010-10-21 @ 17:43:59
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0