Nothing without my cousins.

Så va det fredag igen och veckan hade tagit slut. Haha, låten har fastnat på min hjärna. Pratade nyss med kusin Natalie från Linköping i telefon, i 1 timme och 40 minuter. Har inte träffat tösen på år och dagar, så det behövde pratas om allt. Min andra kusin Cornelia från Stockholm är just nu påväg hit tillsammans med världens bästa farbror och senare tror jag även att kusin Julia ploppar in. En riktig kusin-fredag har jag idag, mys.

Pappa och Oskar befinner sig i Flen och bastar/badar bubbelpool medans mamma jobbar för fullt med att köra runt i taxibilen, så jag har huset för mig själv för tillfället. Är sjukt taggad på att dra på bio i Katrineholm ikväll, Saw 7 har premiär - i 3D. Lär ju skita ner mig, men fan vad kul. Dock så tyckte inte Cornelia att skräckfilm i 3D och övernattning i mitt hus var en bra kombination, vad menar hon med det? Haha. Får väl se vad som händer. Det ska iallafall dukas upp för thaibuffé, mmmm. 


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: wictoria

tror jag inte :)

2010-10-29 @ 19:04:33
URL: http://mxwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0