Never believe, never get hurt.

Inte ett ord. Inte ett tecken. Fan. Jag vill inte, orkar inte, kan inte gå igenom det här igen. Så varför gör jag såhär mot mig själv? Det är inte ens som jag tror, eller? Det måste vara något fel på mig. Det här kan inte vara normalt. Kan man inte bara hoppa över allt, och få det sådär som jag verkligen vill. Eller vill jag egentligen det? Jag vet inte. Men det har hjälpt mig. Inte en tanke på dig. Vet inte om jag ska känna mig fri eller tom. Vet bara att det är ledigt nu. Med en reserverad plats. Som inte borde vara det. Helvete.

Jag borde inte. Jag ska inte. Men jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Joy

Lilla vän :( finns<3

2010-10-25 @ 14:27:23
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0