Jag vet jag är en idiot

Måndag, check. Fyra dagar till lov, check. Jag hatar måndagar. Verkligen hatar, avskyr. Fruktansvärd plåga för mig att ens ta mig igenom dagen utan att somna. Men nu är den avklarad, och nu kommer det gå fort och lovet kommer komma snabbt. Vilken satans tur. Tog bussen hem idag, andra gången i rad, och jag tror att det är något fel på mig. Kom hem en timme senare än vanligt, helt i onödan. Ja, definitivt något fel.

Annars så har jag planerat lite halloweenfest och kollat tv. Orkade inte plugga, så det får bli morgondagens projekt. Inte orkar jag duscha nu heller. Får bli imorgonbitti. Vem vill gå upp 5 när man kan gå upp 4? Definitivt ett stort fel. Men nu ska jag fortsätta kollar The secret life of American teenagers, sen sova. Funderar på att sova till fredag. Låter jävla skönt och då kan man ju skita i att sova under hela lovet, därav inte slösa tid. Yes, det är bevisat: jag är totalt dum i huvet.

bjuder på en bild av mig och min underbara syster.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Joy

Du MÅSTE se likheten nu!!! :O

2010-10-26 @ 17:31:15
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0