Jag har gjort de så länge, jag kan lika gärna fortsätta

me right now

Blev ingen skola idag, fett skönt. Istället sov jag till 11 och efter det låg jag i sängen och kollade på Barnkanalen tills klockan var framåt 2. Då kom pappa hem och började göra lunch, hamburgare med bröd. Medans han jobbade i köket så tog jag mig upp ur sängen och in i duschen. Drog på mig en skön outfit och gjorde mig en burgare. Riktigt gott var det och nu ligger jag i sängen och latar mig igen. Finns inte mycket mer att göra en dag som denna, annars är jag öppen för förslag. Kanske tar en sväng in till Flen och skriver in mig på körskolan? Får se om jag kan ragga skjuts osv.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0