I want you here with me, from tonight until the end of time

Anlänt till Stockholm nu, eller för ca 2 timmar sen, men iallafall. Gårdagen var najs, trevligt folk och så. Riktigt trevligt folk. Vid två begav jag mig hem till Patricia och kröp ner med henne och doggen i sängen, mys. Imorse, 20 över 9, tog jag bussen till Skebokvarn och fick sällskap av Henke. När jag väl kom hem så blev det brunch [satt som handen i handsken] sedan packning. Vid 11 tror jag att pappa och jag kom iväg, och han lät mig inte sova på vägen upp så vi satt och lyssnade på en riktigt bra radiokanal och slog varann så fort vi såg en gul bil.

När vi kom till Vallentuna möttes jag av en kramglad kusin och en lite blyg kusin-pojkvän. Riktigt söta är dom tillsammans, stort grattis till dig kära kusin. Jag är stolt över dig. Nu har hon precis duschat och håller på att fräsha till sig för mig skull, naw. Senare hoppas jag att jespes kommer hit och moffar pizza med oss och pratar ut om allt och ingenting. As usually. Btw, bilder från igår kommer när jag kommer hem på söndag. Håll ut!

Men nu blir det tv och cola.

LOTS OF LOVE, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0