Har så svårt att släppa din hand och se dig gå åt ett annat håll, när vi precis har träffats du och jag

Blev så sjukt trött på dessa väggar att jag desperat ringde Fia, som Carro tipsat om, och frågade vad som hände ikväll och om vi skulle ösa järnet. Alkoholfritt dock, men allt var bättre än att sitta fast och instängd här. Trodde jag.

Tog iallafall bussen 20 över 7 till Flen då Malin mötte mig och vi gick runt i staden och snackade om allt och inget för att fördriva tiden. Lite över åtta kom Fia och hennes pappa och hämtade upp mig och vi började våran resa mot en plats vi aldrig varit på. En scoutstuga mitt ute i ingenstans, ungefär. Men vi krånglade oss ut på vägarna som inte borde få kallas vägar, utan lite bredare stigar, lyckades köra fel mer än en gång innan vi istället åkte hem till Linus och valde att åka med dom senare istället.

När vi fått reda på att festen hade kommit igång och så kom Anna och skjutsade mig, Fia, Dacke, Linus och Tim ut till denna stuga då, som vi nu hittade. Var väl inte så jävla bra drag, och folket var ju av sin egen sort. Kort sagt kunde vi för min del stannat kvar hemma hos Linus där jag svär att vi hade haft roligare. Kvällen avslutades med att han som hade festen, och hade deckat, vaknade och kastade ut oss, slängde ut några grova ord och några hamnade visst på backen. Ganska kul avslut.

Började sedan gå mot infarten i regnet mitt ute i skogen för att vänta på skjutsen hem. Efter ett tag kom Hägg och Adam och plockade upp mig och Fia medans resten begav sig mot skyttestugan för att få annan skjuts. Adam körde hem H och F till Richards place och sedan mig till Skebo, så nu sitter jag här i sängen och funderar på att kolla lite Scrubs. Egentligen borde jag sova så att jag orkar plugga osv imorgon. Slösat bort två dagar av helgen nu, börjar bli dags att ta tag i skiten. Men lite Scrubs kan nog inte skada.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0