Buttles up!

Underbar kväll igår. Riktigt trevligt folk och humöret var på topp. Jag flög hemåt vid 2 och brottades med en sovande hund innan jag gav upp och tröck ihop mig till fosterställning i den övre delen av sängen. Idag väcktes jag drygt en halvtimme innan vi skulle åka till Mozarella för att fira papsen, vilket innebar jag jag inte hann mer än klä på mig så jag fick gå i gårdagens smink och känna mig allmänt ofräsh.

Det var trevligt folk på Mozarella också och där bjöd pappa på underbart god mat. Eller, restaurangen lagade och pappa betalade. När jag käkat mig mer än mätt så satt jag och lekte med såndär plast med små bubblor på som man kan trycka på så dom poffar medans resten av släkten begav sig till bar-avdelningen. När jag tröttnat på mitt poffande joinade jag dom tills mamma kom tillbaka från att ha skjutsat hem mormor, då hon och jag åkte hem med hunden.

Nu sitter jag och kollar på Indiana Jones: Jakten på den försvunna skatten och lägger in bilder från gårdagen på facebook. Ska väl strax ta mig till duschen och sedan till sängen, så jag orkar upp till skolan imorgon. Ge mig höstlov nu, tack.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0