bara knas när jag tänker på dig

Gjorde samma misstag idag igen. Gick till sängs senare än nödvändigt, vaknade när klockan ringde 5.00, somnade sittandes sen kommer mamma ner och vrålar att klockan är över sex och att jag missat bussen osv. Fick iallafall skjuts in till station och hann med tåget. Skolan var sjukt seg och jag somnade på bänken ett antal gånger. Efter lunchen var jag lite piggare och lyckades få rätt så mycket gjort på matten [vilket påminner mig om att jag måste plugga..]. Sen var det idrott, sista lektionen, och jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Dansade squaredance [stavning?] och körde spökboll. HV1B ♥

Fick trevligt och saknat sällskap på tåget hem så jag lyckades hålla ögonen öppna hela vägen. Hade även sällskap av Angelica på bussen, så fick inte en blund där heller. De kommer antagligen straffa mig på hästryggen ikväll, om inte annars när jag kommer hem. Men nu ska jag byta om och kolla lite på the simpsons.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0