All I do, is think of you.

Okej. Okej. Okej. Jag ska uppdatera!

Hehe. Fortfarande sjuk. Men jag åkte till skolan igår för att slippa hamna efter i allt. Ingen bra idé, höll på att svimma och kunde knappt svälja så jag sjukanmälde mig och tog 12-tåget hem igen. När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på Alice i Underlandet med mamma som också är hemma och är sjuk. Hon gjorde även kycklingnudlar till mig När det var uppkäkat gick jag ner och diskade lite, så pappa skulle slippa när han kom hem från jobbet. Sen var jag helt slut, så jag gick upp och la mig i soffan och deckade. Sov tills maten var klar, dvs. vid sjutiden. Skönt.

Efter det var jag ovanligt pigg, satt vid datorn, kollade tv, pratade i telefon med Björne osv. Men alla krafter tar slut någongång, så kröp ner i sängen och somnade till Scrubs. Idag vaknade jag vid 11, gick upp och tog på mig myskläder, diskade och satte mig vid datorn. Då såg jag att klockan var över 12 och jag hade inte ringt och sjukanmält mig till skolan. Tabbe, så jag får alltså skolk för hela skoldagen idag. Tummen upp. Sen har jag mest fixat lite mer musik till mobilen, pluggat och även hämtat in 6 säckar ved. Oh jävlar vad kallt de var ute. Måste leta reda på min mössa, annars kommer jag dö i skolan imorgon. Sen fick jag sms av Fia som frågade om jag skulle komma till stallet ikväll, då kom jag på att jag hade glömt ringa dit också. Awesome chey!

Nu har jag precis käkat middag och håller på och lägger upp ett klipp på tuben där jag sjunger och spelar en Never Shout Never-låt. Gah, lite pinsamt men måste ju se vad man får för kommentarer. Och eftersom jag är sjuk och inte har något bättre för mig så är det ett jättebra tidsfördriv, believe me.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0