2010-10-14

Idag har datorn och tvn varit avstängd hela dagen. När jag kom hem satte jag mig ner och räknade matte. Den sista avdelningen i kapitlet så nu får de gå som det går på provet imorgon. Efter matten var det middagsdags så hann inte med datorn då heller. När jag väl slog igång den, möttes jag av en facerape och msn-rape. Tack Linda, du är en fin vän 

Maten ledde till att jag missade Paradise Hotel, men kollar på reprisen klockan elva istället. Just nu är det Simpsons: the movie på tv6. Underbar film. Ska nog ta och poppa mig en popcornskål och bara leva livet. Imorgon är det fredag igen. Party, jadå. Sebastian fyller ju 18 idag, stort jävla grattis pojken.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaah älskar dig med;)<3

2010-10-16 @ 21:59:08
URL: http://daymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0