1, 2, 3, fanta och rosé.

Så var det söndag igen och helgen hade tagit slut. Har stor ångest idag, och jag vill bara göra om allt. Festen i fredags blev så jävla lyckad och gårdagen blev även den helt okej. Tog bussen in till Flen, gick hem till Malin för att hämta mina pengar. Sedan mötte Lisa mig och vi gick till Venezia för att käka pizza. Där stötte vi på Sebastian och Uddin, snackade och käkade med dom tills Pe joinade och vi gav oss ut på äventyr i våran stad.

Efter en hel del händelser och möten med gamla och nya ansikten så gick vi hem till S och P för att kolla på film, Madagaskar 2 blev det. Sen somnade iallafall jag rätt så fort eftersom jag varit vaken och uppe sedan kvart i 7 på morgonen. Tog 15.20-bussen hem idag, och nu sitter jag mest och har ångest. Men nu är maten klar.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0