IF I COULD TURN BACK TIME

Jag har egentligen ingen ork till att berätta om gårdagen och natten, men den var riktigt jävla awesome. Hängde först med Carro hem till henne där vi valde kläder till kvällen och taggade med musiken på max. Vid 4-5 kom min mamma och hämtade oss, dumpade oss vid lägenheten och då fixade vid spellista till kvällen, peppade med gamla godingar. Daniel tittade in och överlämnade lite gott att dricka, skjutsade oss till Coop där vi köpte sprite och sedan gick vi till Snabben och beställde varsin kebebtallrik, mmm. 

Vi åkte tillbaka till lägenheten och hällde upp första glaset till måltiden. Efter det kan man väl säga att det sakta men säkert rullade igång. Jag vill iallafall tacka Carro, Joy, Lunkan, Tom, Tobias, Daniel, August, Rydstedt, Emma, Evelina, Amanda, Wiccan, Johan, Jocke, Patricia, Dacke, Felix och My för en riktigt trevlig kväll [ber om ursäkt ifall jag glömt någon]. Även fasr grannarna klagade, sicuritas tittade in och grannen blev nersupen så lyckades vi bra.

Idag var det bara att städa. Kom på nu att jag lämnade kvar påsarna med burkarna och disken är odiskad, hehe. Men dom överlever nog när dom kommer tillbaka från Tyskland. Mamma hämtade mig vid 5 då vi åkte till OKQ8 och köpte varsin french hotdog, mmm. Sedan dess har jag försökt fixa skjuts till en fest i Malmköping som ändå blev inställd. Istället har jag legat i sängen och latat mig. Pratat med min fina vän Joy på msn och kollar just nu Paradise Hotel. Fick nyss ett samtal av Carro som befann sig hemma hos en däckad Linús med Johanna. Stackarna.

Jag och Joy har bestämt att vi ska starta nattbussar, egenföretagare. Skulle passa bra nu till flickorna som försöker ragga skjuts hem. Men, det är ett framtidsprojekt.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0