Livet enligt Rosa

Gårdagen spenderade jag i rummet ner-stänkt i målarfärg. Alla väggar färdigmålade med grundfärg där jag kunnat måla, känns jävligt bra. Malin kom och hälsade på med 16.55-bussen. Vi har käkat tacos, glass, popcorn och haft filmmaraton. Kollade först på Det brinner, efter den Sherdil, sen anslöt sig Sebastian till huset och då drog vi igång Paranormal Activity så vi fick bli lite skrämda. Efter det började vi kolla på Pappa polis men den ersattes snabbt med Torkel i knipa. Sen blev klockan för mycket för Sebbe så han drog sig hemåt medans jag och Malin kollade på Livet enligt Rosa-serien. Vi hann till avsnitt 10 innan hon åkte med 05.50-bussen hem för att sova. Jag har precis kollat klart på 12:e och sista avsnittet så nu håller jag på att ladda ner filmen, Rosa: the movie.

Känns onödigt att sova nu? Idag har jag massor att göra. Ska förbereda allt inför min halloweenfest imorgon, vilket innebär ett besök till affären och en total ny-styling av vardagsrummet. Jag är sådär lagom taggad nu, kanske inte den bästa uppladdningen med en no-sleep-night. Går och lägger mig tidigt ikväll istället så blir det ju fredag snabbare.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: alicia

sv: vaaa vilken tröja? haha :)

2010-11-04 @ 17:05:09
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0