Kolsvart och iskallt

Ingen skola idag och en extra dag ledigt behövdes verkligen. Fick sova ut, vaknade sådär vid 10, halv 11. Då chillade jag ett tag i sängen, kollade lite tv, spelade lite robot unicorn attack. Sen hoppade jag in i duschen för att piggna till och känna mig något fräshare. Lyckades till hundra procent. Tog bussen vid ett in till Flen där jag gick till körskolan för att göra syntest. Visade sig att jag hade lite sämre syn på höger öga, men inget som skulle hindra mig från vägarna, skönt.

Efter det gick jag en sväng till pw för att hälsa på lite folk. Träffade Patricia och satt och pratade med henne och några boys. Mitt i snacket kom Julia och slog sig ner vid min sida, frågade om jag ville ha skjuts hem osv. Perfekt, då slapp jag vänta på bussen. Så hon skjutsade hem mig och vi satt en stund och pratade om allt och inget, viktiga och lite mindre viktiga saker. Love it.

Nu har jag mest bara legat och latat mig. Jag är omringad av mörker och det är så sjukt kallt, funderar på att ta på mig jackan? Inte okej. Sjukt hungrig också, men mamma springer runt i köket och fixar med flygande jacob som jag hoppas är klart snart. Inte käkat mer än en macka och en clementin, haha. Imorgon blir det skola iallafall, 10.40 - 13.35, två lektioner. Jag ska nog överleva.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0