Jag vände om än en gång

Äntligen hemma igen. Drog till Stockholm med familjen igår för att gå på 50årsfest. Det blev en riktigt lyckad kväll måste jag medge. Gratis alkohol är ju aldrig fel heller. Tror att vi tog taxi hem vid 5.00. Ett fullt normalt klockslag för Wennberg'are. Somnade snabbt när jag landade i sängen och sov sådär till ett kanske. Skapligt seg har man ju varit hela dagen, och att sitta i en bil ca. 2 timmar är inte något pluspoäng.

Köpte iallafall pizza i Sparreholm som jag slängde i mig under Gossip Girl. Nu sitter jag och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik och funderar på om jag ska sova lite. Jag är ledig imorgon, så underbart skönt. Då ska jag in till Flen och göra syntest. Sen vet jag inte vad som händer, det återstå att se. 

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, jag orkar bara inte.

Sämst mobilkamera, men det var outfiten på festen iallafall

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0