Is it real or just a bad dream?

Hade halloweenfest igår. Blev inte mycket folk, men det förvånar mig inte. Varit rädd för den här dagen i en vecka fan. Men jag överlevde iallafall, och lyckades ta mig runt på spökrundan helt iskall. Om jag ska vara ärlig så var jag så rädd att jag inte kunde springa eller skrika. Gick med min ficklampa riktad ner i backen och kollade där hela vägen. Bättre det än att ha adrenalinkickar 24/7.

Pernilla och Emma lämnade just huset, och jag sitter och käkar godis och kollar film. Ikväll är det fest, Hanna fyller år och ska ha halloweentema på det. Förslag på vad man kan vara? Vetefan vad jag va igår, men jag va fett cool.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0