I'M HEADING OUT

Dagen har spenderats i skolan, med lite försovning men som tur va försenat tåg, där vi startade med hantverk. Idag stod de lite teori om manikyr, fika och mag-massage på schemat. Det var inget för mig. Dels så kittlades det så otroligt mycket och efter gårdagens idrottslektion så har jag skapligt ont i magen.. till och med ett blåmärke under naveln! Efter det var det lunch, engelska och svenska. Fyllde magen med pannkakor och laddade inför en presentation av en artikel i engelskan som jag skrev klart igår kväll, gick helt ok. På svenskan kollade vi på en dansuppvisning typ i aulan. Den var skum. Dom måste ha tagit något innan, seriöst.

Tog bussen till Malmköping med Sandra och Frida där vi pratade om olika filmer samt mumsade på lite godis och några överblivna muffins som jag hade bakat till fikat. Fick sedan stå i kylan i ca 20-25 minuter och vänta på bussen till Flen, usch. Det är det värsta med vintern, att det är så fruktansvärt blåsigt, kallt och blött. Men bussen kom och jag anlände till Flen. Hoppade av vid ICA för att ta mig till Hälsofix och prata om praktikplats, så är hon sjuk? Gud vad irriterande. Får se till att ringa henne igen, praktik på måndag ju!

Men nu är jag iallafall hemma och ska snart börja packa. Jag och Frida ska ha packlista tillsammans via msn, haha. Det lagas även tacos för fullt ute i köket och det luktar underbart gott i mina små näsborrar, mmm. Efter maten drar jag tar jag antagligen mina väskor och parkerar i Flen över helgen. Ska bli så otroligt skönt, kanske får lite trevligt sällskap på lördag också [jag ska ta hand om lägenheten Sofia, det kan du hälsa din mamma]. Men nu ska jag nog ta tag i packningen, den gör sig ju inte av sig själv?

blid från i höstas, mina söta flickor.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0