ibland har jag känt att jag att jag duger

Hej-jag-kanske-borde-lägga-ner-bloggen?

Nej men ursäkta för sämst uppdatering, men här är det fullt upp. Spenderat hela helgen med kusinerna Cornelia och Julia. I lördags drog vi till Eskilstuna för att shoppa lite, bara det att vi kom in till stan drygt en halvtimme innan allt stängde. Så vi hamnade på McDonald's och snackade skit istället. På natten drog vi oss ut en sväng och pratade ännu mer, och jag är så jävla bra att jag är så tighta med mina underbara kusiner som jag är. Finns ingen som är så bra som dom, jag svär. Sen drog vi en sväng in till Flen för att hämta bror hos Richard. Då passade vi även på att besöka PW där det va skollan och Cornelia fick träffa Hugo [efter sådär 1år?..] haha.

Igår drog sig båda hemåt på dagen och jag bosatte mig i soffan med datorn, inlindat i ett täcke och kollade på The secret life of American teenagers-marathon. Framåt kvällen kom idén om att gå på bio upp [Saw 3D], så jag framförde förslaget till Malin. Hon bangade inte som mina fega kusiner, så jag stressade tills bussen 17.18 in till Flen och sen tog vi bussen till Katrineholm vid sex. 

Bion va helt okej, riktigt mys att kroppsdelarna flög rakt in i facet på en. Dock missade ju M alla dom händelserna eftersom hon valde att blunda, haha! Min lila fegis. Efter bion hämtade pappa oss och körde hem M innan vi drog hemåt mot Skebokvarn där jag somnade sött i sängen.

Idag har jag diskat ett stort jävla bombnedslag till disk, och efter maten som är klar nu hoppar jag in i duschen och fräshar till mig. Tar 16.11-bussen till Flen hem till Joy där vi ska kolla Paranormal Activity och mysa hela natten. Just like good old days.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är bra du med gumman! :) <3

2010-11-04 @ 22:46:54
URL: http://jjsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0